Follow on Bloglovin
2013-12-16 - 19:16:00 - Filed Under: Demi Lovato

Demi: "Jag gick till behandlingshem för min syster"

 

Semester är en bra tid för att tacka familjen, och i år vill Demi ge sin familj kredit för att dom rädda hennes liv och karriär. Den tidigare Disney-stjärnan gick till behandlingshem under 2010 på grund av sitt drog, alkoholberoende, ätstörningar och psykiska problem som involverar skärning.

Demi, 21, minns det exakta ögonblicket som hon bestämde sig för att bli ren i en ny intervju med Access Hollywood.

"Sista gången jag hade en intervention, det var min ledning, hela mitt team, manager, advokater, alla, och mina föräldrar som kom in i mitt rum och säger om du inte blir nykter - min mamma uttryckligen sa,"Du vet, vi kommer att flytta tillbaka till Texas och du kommer inte att kunna vara runt din lillasyster," "Neon Lights" sångaren återkallade.

Demis halvsyster, Madison De La Garza, 11, spelade 6år i Desperate Housewives som Eva Longorias dotter till Juanita Solis. Demi och Madison mor, Dianna Hart, är också i återhämtning för sin egen ätstörningar och depression. Men hon gjorde sitt bästa för att hjälpa en dotter genom att skydda en annan.

"Jag var tvungen att vara ett föredöme för Madison ... Jag var tvungen att skydda henne och [Demi] visste att," stjärnans mamma berättade till Access Hollywood. "Så när jag sa," Jag ska flytta tillbaka till Texas, hon visste att jag till slut innebar det den tiden, och det var då vi alla satt med henne och sa, "Det här är det, du måste göra en ändring eller vi alla går skilda vägar för om du inte vill ha denna karriär, vi kommer inte att ha det för dig. "

Demi lämnade behandlingshemmet under 2011 och har sedan dess ägnat sitt liv åt att uppmuntra sina fans. Hon har varit mycket tillmötesgående med sina många strider och medgav att smuggla kokain på flygplan, dricka vodka ur Sprite flaskor vid nio på morgonen, och att skära sig själv i samma intervju.

"Det bör inte vara tabu om det," Demi sa om hennes skärning. "Jag själv skadas, och hon (Demis mamma) var orolig hela tiden. Ibland när du känner dig så stel bara genom att vara deprimerad, du bara vill känna. "


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: