Follow on Bloglovin
2013-12-04 - 21:29:00 - Filed Under: Demi Lovato

Joe Jonas öppnar upp hans förhållande med Demi

Under en intervju med Vulture, öppnade Joe Jonas upp om hans korta förhållande med Demi.
 

En relation som betydde mycket för fansen var den jag hade med Demi Lovato, som jag har känt i flera år  Vi hade varit vänner för alltid, vi var båda Disney barn, och eftersom vi spelade ett par scener i Camp Rock Disney Channel Specials - då fans gillade att se oss tillsammans. Jag fick verkligen känna henne och fick se alla detaljer i vad hon kämpade med, liksom drogmissbruk. Jag kände mig som att jag behövde att ta hand om henne, men samtidigt levde jag i en lögn, för jag var inte glad men kändes som om jag var tvungen att stanna i den för henne, eftersom hon behövde hjälp. Jag kunde inte uttrycka något av det, naturligtvis, eftersom jag hade ett varumärke att skydda.

 

Det var en galen situation att vara i. Saker hålls på att bygga upp, och Demi hamnade upp stans en tjej i ansiktet på ett plan, eftersom hon trodde att flickan var skyldig henne för något. Alla flämtade, och tjejen hade precis börjat blöda. Det var då hennes team och hennes familj sa till henne,"Du måste gå på behandlingshem." Jag minns att det var i Sydamerika, och fansen hoppade genast till slutsatsen att vi sparkade henne från turnén 2010, och de bara hatade på oss för det.

 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: