Follow on Bloglovin
2013-12-11 - 16:22:00 - Filed Under: Allmänt

Justin Bieber blogg!

Ja, jag planerar faktiskt på att skaffa en Justin Bieber blogg. Den kommer heta justiinbiebersweden. Men jag kommer vänta med att starta den men jag säger till :)
 
Jag hade en Justin Bieber blogg förr men den tog jag bort för jag bloggade med någon annan tjej förut där vi bloggade om olika kändisar.
 
 
Postat av: Anonym

Vad kul med en ny blogg om Justin, känns att det behövs nu när det inte finns någon så jätte aktiv och du bloggar verkligen super bra!

Svar: ja, verkligen :) precis, tack så mycket :)
josefin nordell

2013-12-11 @ 16:44:25
Postat av: Anonym

När kommer bloggen startas upp ? :)

2013-12-12 @ 21:06:43

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: