Follow on Bloglovin
2013-12-07 - 23:56:00 - Filed Under: Justin Bieber

Justin ger Kate O'Neill en privat show i Melbourne

Kate O'Neill (19) hade biljetter till alla Justins Believe turnédatum i Australien när hon skadades allvarligt i en bilolycka den 14 Nov. När hon återhämtat sig på sjukhuset, var hon förtvivlad att hon inte skulle kunna se sin idol.
 

Men Melbourne Bieber teamet samlade ihop sig, och tack vare sociala medier, Justin, Scooter Braun och Team Bieber fick reda på Kates berättelse.

 

På måndagen, den 2 December, twittrade Justin en länk till Herald Sun artikel om Kates försök att möta honom, han skrev “special girl. been hearing alot about her. Hmmm.” Men onsdagen den 4 december fick Kate ännu mer än en tweet. Hon fick sin helt egen Justin Bieber show!

 

Kolla videon nedan när Kate ger Justin en puss på kinden:

 

Enligt news.com.au åkte Kate från sjukhuset till en studio för en intim akustisk spelning med Justin och cirka 50 andra lyckliga fans.

 

Kate berättade:

Det var som den bästa dagen i mitt liv ... Jag har aldrig gråtit så mycket någonsin. Det är som min omöjliga dröm, jag tänker alltid att få vara One Less Lonely Girl, det är vad alla vill vara men du får aldrig det, det är inte möjligt.

 

Och sedan så hände det mig och det är bara galet, jag kan inte tro det.

Jag är så glad över allt, det har definitivt gjort så mycket lättare för mig.

 Efter showen, twittrade Justin till hon: “That was fun and all for you Kate. Love u … Stay strong.”

Han instagrammade också flera söta bilder, han skrev: “Me and my girl Kate :) she’s so strong.”

 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: