Follow on Bloglovin
2013-01-13 - 01:40:00 - Filed Under: Justin Bieber

Justins lookalike, Robin Verrecas: Jag är inte på bilderna

Medan beliebers fortsätter att uttrycka ilska av att Justin rökte gräs, men andra förblir i förnekelse att Justin skulle våga delta i en sådan vana.

 Robin Verrecas är en 18-årig belieber som är väldigt lik Justin Bieber!
 
Efter inför kritiken av hans twitter följare, har Robin talat slutligen ut på Twitter och förnekade att han faktiskt är inte på bilderna.
Via @RobinVerracas:
"Killen på bilden som röker ogräs är inte jag! Jag svär! @justinbieber vänligen berätta sanningen, "
"Jag är en belieber! så om det var jag ... Varför skulle jag göra detta till Justin? TÄNK!? Jag röker inte. "

Men här är det: Robin tror att Justin är inte på dessa bilder heller.

"Det är inte Justin! Bilderna är falska! "

Tror du att bilderna är falska eller äkta?

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: