Follow on Bloglovin
2013-07-21 - 21:04:00 - Filed Under: Demi Lovato

Demi: Jag ber så hårt för Lea Michele

Demi Lovato är bekymrad över hennes goda vän Lea Michele efter hennes pojkvän Cory Monteith tidiga död på lördag (juli 13) i Vancouver, Kanada.

20-åriga sångerskan/skådespelerskan har nyligen öppnat upp om farorna med missbruk och hur hon ber för Lea under denna svåra tid.

 

"Allt som krävs är ett ögonblick av sårbarhet att få skjuts in i ett missbruk," Demi berättade till People. "Han valde inte att dö. Det var sjukdomen. Det kan smyga när som helst. Det tar bara ett ögonblick av återfall att potentiellt dö. Det är verkligen skrämmande, men jag hoppas verkligen att från detta, människor har möjlighet att se detta är en mycket, mycket, mycket farlig sjukdom. "

 

Demi tillade: "Den viktigaste personen i mina tankar är Lea. Jag ber för henne så hårt och jag älskar henne så mycket. Jag önskar henne en hel del styrka just nu. "

 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: