Follow on Bloglovin
2013-06-03 - 22:31:00 - Filed Under: Selena Gomez

Selena om att växa upp

I tidningen People finns det en mycket intressant artikel där Selena pratar om hennes 21 födelsedag, och om att växa upp!
 
Om hennes födelsedags planer sa hon "Jag ska ha en fest med min familj från Texas, vänner och kusiner. Det kommer att vara några av mina bästa vänner från Los Angeles. "
 
Enligt låten "Come & Get It", är ålder ingenting annat än ett nummer.
 
Se tillbaka på de senaste 21 åren, Selena, som verkar vara tillbaka med Justin, har en bra känsla för hur långt spelat ut sitt liv.
 
"Alla går igenom dessa saker, bra och dåliga, och i slutet av dagen då jag inte ångrar någonting," säger hon. "Det avgör vem jag är."
 
Hej, har det att göra med alla ögonen på allmänheten. Disney Channel stjärnan medger att alla dess åtgärder analyseras, för utan att "Jag kunde inte ha uppnått vad jag älskar."
Large

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: