Follow on Bloglovin
2013-03-26 - 22:42:04 - Filed Under: Cody Simpson

Cody Simpson på Justins europeiska äventyr: "Vi är tonåringar"

justinbieber-codysimpson-emmaj-paris
Cody Simpson har turnerat med Justin för "Believe Tour" och han är nu tillbaka i staterna och öppnar upp om deras europeiska äventyr tillsammans!
 
Cody säger att media har blåst Justins agerande i proportion. Han berättar för E News:
"Jag kom precis tillbaka från Paris med honom häromdagen. Det var fantastiskt. Det var riktigt bra. Min första gång i Europa. Jag hade en otrolig tid. Vi gick till Eiffeltornet och grejer vid 1:00 så ingen har någon bry oss. Det var mycket roligt. Han är en bra kille att turnera med. Jag hade en fantastisk tid i Europa."
 
På frågan om Justins rykten och vilda rapporter, sade Cody:
"Saker som är verkligen inte så illa görs till en stor sak. Folk gillar att göra det om alla. Du måste bara ta itu med det. Du måste vara så förnuftig som du kan. I slutet av dagen, vi tonåringar."
 
Med fans som är lite bekymrad över Biebers psykiskt välbefinnande, och kritiker under tron att Justin lidande ett sammanbrott, Cody försäkrade folk att Justin gör bara bra.
 
"Han är bra. Han är mycket bra. Jag var bara med honom för tre dagar sedan och han gör det bra. Vi gick ut och utforskade Paris. Han är en riktigt bra kille."

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: