Follow on Bloglovin
2013-11-14 - 19:09:00 - Filed Under: Demi Lovato

Demi pratar om droger, ätstörningar & Miley Cyrus

Många popstjärnor i hennes ställning har glatt förklarat att de inte är "förebilder" trots tusentals unga fans. I en ny intervju med Entertainment Weekly, berättar Demi om varför hon vägrar att tänka på det sättet.

 

Jag brukade säga det också," medgav hon till publiceringen. "Det var min ursäkt att göra vad f *** jag ville och inte ge så *** om vad andra människor tyckte. Sedan slutade jag gå igenom lite grejer. Jag insåg att jag aldrig tänker fly det faktum att jag är i allmänhetens ögon, så jag kan lika gärna göra det bästa jag kan."

 

Även många tidigare Disney stjärnor har fallit av vagnen, är Lovato berättelse unik eftersom hon var den första att göra det samtidigt på barnens nätverk. Förutom ett nära samarbete med Disney pojkbandet Jonas Brothers både på turné och i filmerna Camp Rock och Camp Rock 2: The Final Jam, Demi har huvudrollen med kanalens show Sonny när hon åkte in på behandlingshem.

 

"När jag var på behandlingshem, jag trodde ärligt att min karriär var över," sade hon. "Men när jag kom ut från behandlingen, hade jag mer stödjande fans än någonsin."

 

Och även om hennes bok av dagliga affirmationer, Staying Strong: 365 dagar om året, står hits på Nov 19, har "Heart Attack" sångaren undertecknat redan på att skriva en berätta-allt memoarer.

 

"Jag kämpar med inre tankar om hur ärlig jag ska vara," X Factor domaren sa. "Ja, jag har varit väldigt ärlig, men om folk verkligen visste hur mörka och djupa mina kamper fick - inte bara med min ätstörning, men med droger och alkohol - skulle de vara riktigt chockade. Men jag ska troligen hamna säger allt. Kanske det hjälper andra människor i branschen som är på väg in på fel väg.

 

Och om hon säger att hon inte är i stånd att ge henne kändis kamrater råd, har hon ofta fått frågan om Miley Cyrus.

 

"Hon har kul och räknar ut vem hon är, och detta är den ålder när det händer," hon funderade. "Jag tror att ... [lång paus och ett leende] hon gör sin egen grej. Bra för henne. "

 

 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: