Follow on Bloglovin
2013-10-28 - 18:08:48 - Filed Under: Justin Bieber

Justin: Lansering av hemsidan för Believe filmen

Believe är nästa filmen av Justin Bieber, som redan har en officiell sida på Internet. Klicka HÄR för att besöka sidan. Sajten är under uppbyggnad och det står "sidan kommer snart".

Om filmen, säger Justin:

"Jag är så glad att vara med i den här filmen, och så glad över att kunna ge tillbaka till mina fans, särskilt under semesterperioden. Jon Chu och mitt team har gjort ett fantastiskt jobb att skapa ett speciellt ögonblick för Beliebers över hela världen och jag kan inte vänta till juldagen då filmen kommer att visas på biosalonger överallt."


"Believe" filmen har permiär den 25 december i USA och publiceringsdatum i andra länder har ännu inte avslöjas.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: