Follow on Bloglovin
2013-10-12 - 01:54:41 - Filed Under: Justin Bieber

Selena om Justins låt Heartbreaker "Han är super begåvad & söt"

Selena Gomez berättade om Justins nya singel Heartbreaker under en intervju med Janet & Nick från Kiss 98,5 i Buffalo, NY.

Här är ett utdrag från intervjun:

Janet: Tankar på när någon säger "Jag skrev den här låten för en viss person"?

Selena: Liksom, när någon säger det?

Nick: Låten Heartbreaker som skulle kunna vara om någon speciell.

Selena: Åh fick det, gotcha. Ärligt talat, det är det som är så vackert om musik, som du kan använda, speciellt honom, han är super duktig på att kunna använda vad han känner och tolkar det genom musiken, så jag menar att det är vad du gör för att växa som artist, det är vad jag har gjort och vad många människor gör. Det är sött.

Janet: Kommer du att döda mig om jag säger att jag hoppas att ni blir ihop?

Selena: Jag kommer inte döda dig eftersom jag får det en hel del, så det är okej.

Janet: Någon chans? Om jag ska åka till Vegas och satsa på det, vad ska jag satsa?

Selena: Du bör satsa för mig att njuta av all den framgång som jag har på min egen och vara oberoende och singel tills jag vet vad jag måste göra med mitt liv.

Tror du att Justins låt Heartbreaker vinner Selena tillbaka?


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: