Follow on Bloglovin
2014-02-06 - 12:12:00 - Filed Under: Justin Bieber

Justin omtalade att ta Selenas oskuld, säger Källa

En annan BS berättelse? En källa nära Justin & Selena berättade enligt uppgift för RadarOnline.com om deras "första gång", hävdar att paret åkte bort till Palm Springs, Kalifornien för ett par dagar för att göra första gärningen.

 

 Kompisen berättade Radar:
Det var sommaren 2011. De flög till Palm Springs för ett par dagar och hade en super privat ställe att bo på.
Syftet med resan var 100 procent eftersom Selena äntligen sagt "ja" till att ha sex med honom. De kom överens om att de båda sa att de var förälskade.
Justin sa till mig, "Jag visste att hon var kär i mig när hon gav mig sin oskuld. Han sa det utan förlägenhet eller blyghet över huvudtaget."


Jelena bekräftade deras relation genom att delta i Vanity Fair Oscar Party tillsammans i februari 2011 - och det var samma månad som Justin berättade för Rolling Stone magazine, "Jag tycker inte att du ska ha sex med någon om du inte älskar dem."


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: