Follow on Bloglovin
2014-01-17 - 14:37:00 - Filed Under: Demi Lovato

Demi förklarar People’s Choice Awards frånvaro

Hon vann två eftertraktade priser på gårdagens People’s Choice Awards 2014, men Demi Lovato var inte i huset för att ta emot prisen.
Och när sångerskan började ta emot kritik för att hoppa över händelsen, tog hon genast till sin Twitter-konto för att reda ut saker och ting.


Demi (vann priser för Favorite Female Artist och Favorite Music Fan Following utmärkelser)

“Damn… Just hopped online to check twitter and some ‘fans’ are being really mean :(”

 

Hon fortsatte, "Jag var inte på VMAs eftersom som jag har ange det tidgare, jag tar så mycket tid av denna månad som möjligt. Jag har inte tagit en betydande mängd av tid i en lång tid och nu är jag. Tack för dem som röstade och förstår varför jag är borta."

 

 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: