Follow on Bloglovin
2014-03-29 - 16:02:05 - Filed Under: Justin Bieber

Rockbandet Black Lips försvarar Justin

Amerikanska rockbandet Black Lips försvarar Justin Bieber och Miley Cyrus. I tidningen Paste, säger Jared Swilley att han har vunnit respekt för Justin. 
 

Jag älskar Justin nu. Jag har en helt ny respekt för honom. 
Vet du vad jag gjorde när jag var i hans ålder? Jag brukade bryta mig in i min skola och bara krossa skit. Alla är en d * ck i den åldern. När du lägger till en miljard dollar och massor av droger....jag bara fullständigt vänt på honom.

 

När jag såg honom på bild, kände jag empatisk. Jag var som, "Okej, du är precis som jag var i gymnasiet." 
Lämna dessa barn ensam. Och Miley Cyrus? Massor av tjejer bär korta shorts. Varför finns det 40-åringar som pratar om hur en 20-årig inte borde visa sin röv? Jag tycker bara det är värkande att det finns 45-åringar i deras befattning som säger, "Åh, jag kan inte tro vad tjejen gjorde."

 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: